![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#157 |
|
Abdikerad konung
Reg.datum: Jun 07
|
Jag gav inget men vill också höra om andras. Själv då, Julie?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#158 |
|
Passagerare
Reg.datum: May 08
|
Jag gav inte heller något men jag bestämde mig för att sluta bita på naglarna någon vecka innan jul och har lyckats hålla mig sedan dess... så det kan bli mitt nyårslöft. 2010 ska bli året då mina naglar läkte.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#159 |
|
Queen of the mods
Reg.datum: May 07
|
Shitloads. Men jag känner att mitt nyår inte riktigt blev som jag tänkt mig. Så jag försöker att inte tänka så mycket på det här just nu.
Jag har fortfarande slutat röka förutom när jag blir full, och jag ska bli en lite mer fullkomlig människa 2010. T.ex ska jag INTE sitta uppe klockan halv två när jag ska upp i ottan dagen efter. . . .
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#160 |
|
Svältande konstnär
Reg.datum: Oct 07
|
Jag känner inte att jag behöver några nyårslöften. Ska bara fortsätta ta hand om mig själv och försöka fortsätta låta allt vara jävligt bra framöver.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#161 |
|
thuggish ruggish
|
Jag och kitty åt middag med hennes brorsa och mamma samt brorsans flickvän. Sedan spelade vi sällskapsspel, bland annat ett som hette Master of television som bara handlade om TV vilket visade sig vara utmärkt för min del. Jag hade alldeles för mycket öl som jag inte drack upp. Vid tolvslaget drack vi lite mousserande vin och jag rökte en cigarr sen fortsatte vi spela Master of television till tretiden.
Inte riktigt som Kunos afton alltså.
|
![]() |
![]() |
|
|
#162 |
|
Passagerare
Reg.datum: May 08
|
Lingon och Kuno tycker sällskapsspel med familjen är mycket märkligt och udda vill jag minnas! Men det är nog de som är udda som aldrig spelat med familjen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#163 |
|
Abdikerad konung
|
Det är korrekt. Men det är ni som är konstiga, det är jag (vi?) som är normal (-a). Sällskapsspel med goda vänner är dock skittrevligt.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#164 |
|
Crazy catlady
|
Men om man är vän med sin familj då?
![]()
|
![]() |
![]() |
|
|
#165 |
|
Svältande konstnär
Reg.datum: Oct 07
|
Bah, jag spelade kinaschack för två år sen runt jul med mor, syster och bror, så det så! Det har spelats mycket kinaschack, vanligt schack och även lite Uno i det ling0nska hemmet!
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#166 |
|
Abdikerad konung
|
Det går ju inte! Titta på fler Norénpjäser! Läs mer Freud!
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
#167 |
|
Passagerare
Reg.datum: Jul 07
|
Jag känner att min nyårsdag var en mycket lyckad syntes mellan Noren och Freud.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
|
|
| Markera forum som lästa - Visa användargrupper | Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Porgramvara från: vBulletin Version 3.6.6
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd. |
||