![]() |
![]() |
|
|
#985 |
|
Kristen nykterist
Reg.datum: May 07
|
Jag laddade ner Steven Kings The Langoliers här om kvällen. Jävligt mysig liten film faktiskt, med en kul idé som stomme. Behaglig sci fi / horror. Jag har sett den för en massa år sedan men den tålde en ny titt. David Morse känns alltid väldigt trygg och är en trivselfaktor var han än dyker upp. Lite som Kyle MacLachlan.
http://www.imdb.com/name/nm0001556/ 4 / 5
|
|
|
|
#986 |
|
Passagerare
Reg.datum: Jun 07
|
The Reaping
Det börjar hända bibliska kusligheter i någon liten håla osv, osv. Men framförallt: Hilary Swank, hon ser jävlar i mig attraktiv ut, alltså! ![]() Vilken donna! En grotta, lite flinta och en Hilary Swank att slicka svetten av etc, så värst mycket mer behöver man egentligen inte. 5/5 |
|
|
|
|
|
#987 |
|
Passagerare
Reg.datum: Oct 07
|
Där såg hon jävligt bra ut, ska kolla upp den där filmen
|
|
|
|
#988 |
|
Passagerare
Reg.datum: Oct 08
|
The human centipede http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Detta säger väl allt: "The concept of the film arose from a joke Tom Six made with friends about punishing child molesters by stitching their 'mouth to the ass of a fat truck driver.'" Äcklig film. Kanske inte bra, men underhållande skådespeleri av Dieter Laser. Perfekt för en sådan här b-rulle. Coolt namn också. 5/10. Gross.
|
|
|
#989 |
|
av första klass
|
I min brevlåda dök Alice i underlandet upp. Jag hade tydligen glömt att avbeställa den från en sån där DVD-leverantör jag är uppskriven hos. Välgjort och rolig. Effekter som var så bra att man inte tänkte på dem.
|
|
|
#990 |
|
Psykopat?
|
The Human Centipede
Hade inte alltför stora förhoppningar efter en rekommenderad 3:a på Filmtipset samt väldigt många negativa utlåtanden. I början höll jag på att stänga av, delvis för att skådespeleriet var dåligt, delvis för att filmen var så otroligt seg. Men ...
Spoiler!
Äckelscenerna var väl inte direkt någonting, men däremot fick jag fan fysiskt ont i slutet. All in all bra film. 4/5 |
|
|
|
|
|
#991 | |
|
Hemliga Arne
|
Citat:
|